Ga naar de inhoud
Heeft u een verkeerde factuur ontvangen?

Heeft u een verkeerde factuur ontvangen? Helaas is er vorige week een technische storing geweest. Door de technische stroring zijn er een klein aantal verkeerde facturen verstuurd. Het kan zijn dat u daarom niet de juiste factuur heeft gekregen.

Klopt uw bedrag op de factuur niet?

Het kan zijn dat u geen factuur heeft ontvangen of een verkeerde bedrag op de factuur heeft staan. Twijfelt u aan uw factuur? Uiteraard staan wij voor u klaar als u vragen heeft. Excuses voor de verwarring die mogelijk is ontstaan door het versturen van deze facturen.

Wilt u hulp bij betalen van uw rekeningen?

Bij Brederode Wonen staat het welzijn van de huurders centraal. Ervaart u betalingsproblemen? Onze medewerkers staan u graag persoonlijk te woord. Zij denken met u mee en helpen u door met elkaar te zoeken naar oplossingen. Denk aan een betalingsregeling, hulp van een schuldhulpverlener of een geldcoach. Schroom niet en neem vroegtijdig contact met ons op. Zo kunnen wij u helpen.